niedziela, 9 października 2011

Czas na buty! Konkurs

Hej kochani :)
Już od kilku miesięcy zachwycacie się moimi czerwonymi szpilkami.Dlatego dziś mam dla Was bon do sklepu Czas Na Buty o wartości 100zł.

Co zrobić żeby je wygrać?
Ten konkurs jest inny niż wszystkie, liczę na Waszą kreatywność! Wygra ten kto najlepiej uzasadni dlaczego zasługuje na buty. Możecie układać rymowanki, pisać poematy lub dobra prozę! Co kto woli. Niech wygra najlepszy, a nie ten który ma szczęście :D
Dodatkowo trzeba:
- polubić Czas Na Buty TU
- konkurs trwa od niedzieli 9 października 2011, od godziny 10.00 do 16 października 2011 do północy
- zwycięzcę wybieram ja :D Ale liczę na Waszą pomoc ;)
To zaczynamy !!! 3, 2, 1 START!!!

50 komentarzy:

  1. A zatem: bez owijania w bawełnę powiem, że szpilki by mi się przydały dla funkcji edukacyjnych.
    Tutaj zapewne padnie pytanie: dlaczego? Będziesz w nich chodzić do szkoły? Blisko, ale nie do końca.

    Funkcja edukacyjna potencjalnie wygranych szpilekt/bonu za zakup takowych wiązałaby się z wieloma sferami codzienności. Przede wszystkim, nie wypada, żeby kobieta, tym bardziej wysoka, nie umiała chodzić na obcasach. Niestety, ale brak tej umiejętności niezwykle mi doskwiera i chętnie coś z tym zrobię. Dalej, 185cm+szpilki = szok otoczenia. Ale to dobrze, bo zarówno moim blogiem, jak i codzienną postawą chcę pokazać, że wysokie kobiety wyglądają w szpilkach obłędnie i MOGĄ w nich chodzić. Szpilki nie mają ograniczeń!

    A teraz z drugiej strony potraktuję temat: fotografuję i cierpię na brak butów na sesje zdjęciowe. Każda dodatkowa i oryginalna para szpilek to jest to! Coraz więcej fotografuję w studiu, więc na pewno butki nie będą się nudziły w czasie trzaskających, odmrażających palce mrozów.

    Ta dam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne szpileczki , dla superowej dzieweczki. Czerwone i modne , do mojej kolekcji podobne. Bardzo bym je chciała , abym pięknie w nich wyglądała. Będę zaszczycona, a zarazem mocno zadowolona. Wygrając buciki , w nich będę mogła chodzić po kosmetyki. Wszyscy zazdrościć mi będą z daleka , a ja będę udawała , że ktoś na mnie czeka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki, szpileczki
    wszystkie Was pragnę mieć, dzieweczki
    Pieścić, polerować
    troszkę wygląd podrasować
    Polerować, kochać stale
    i pilnować niebywale
    Jestem fanką Waszą wielką, więc skończmy już z tą gierką
    Kocham, pragnę i mieć muszę,
    sprzedam Ci już za nie duszę!
    I cyrograf też podpiszę
    gdy kuriera w drzwiach usłyszę
    Morał z tego taki kochana,
    muszę mieć szpileczki jutro z rana!


    :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po prostu chciałabym mieć chociaż jedną rzecz taką jak Sara!!! I tak sobie myślę... że takie szpilki pięknie komponowałyby się z moją sukienką ślubną... Tak. Chcę je mieć!:)

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł wpadł mi do głowy-
    patrzę, konkurs blogowy
    u miss ferreira jest nowy
    już komentarz wpisuję,
    bo butów potrzebuję
    bosą stopą lubię chodzić,
    w kaloszach po kałużach brodzić,
    lecz szpilek czerwonych potrzebuję
    nie od dziś tak czuję
    więc proszę o pomoc w tej kwestii
    poddaj się mojej sugestii,
    bo choć Cię nie zahipnotyzuję
    to rymem poruszyć spróbuję
    gdy buty już w paczce zobaczę,
    na widok listonosza się chyba popłaczę
    poczuję się kobieco
    łzy z mych oczu polecą
    pewność siebie mi wzrośnie
    na pewno będzie mi radośniej


    marzę o czerwonych szpilkach od 5 lat, pozwól mi spełnić marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstałam jak zwykle rano, w niedziele
    pomyślałam sobie..łóżko pościele!
    Ale zaraz, cóż to ja zobaczyłam?!
    U Miss Ferreiry konkurs się zaczyna!
    Więc szybko, czym prędzej regulamin przeczytałam
    i do układania wieryszka się zabrałam.

    Piękne szpilki mieć bym chciała
    od razu lepiej wyglądałabym cała.
    Długie, zgrabne nogi
    od sufitu, do podłogi.
    Nie, to co w trampkach, klapkach czy adidasach
    w nich już chodzi cała moja klasa :)
    Ja chcę być inna, wyjątkowa!
    W szpilkach nie da się tak łatwo schować.
    Mogę w nich chodzić, kusić, uwodzić
    Nie jednemu chłopcu w myślach "namodzić".
    To na imprezę, do szkoły czy w gości
    szpilki te wielu dostarczą radości.
    Nie tylko mi, ich posiadaczce,
    ale i całej męskiej paczce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Metr pięćdziesiąt wzrostu mam
    i dlatego szpilki kocham !!
    Te najniższe lubię też
    ale te wysokie ja ubustwić chcę !!
    Miss Ferreira fajna laska !
    Styl piękny jak z obrazka !!
    Gdy czerwone szpilki ma to
    od razu kolorowy staje się ten świat !
    W takich szpilkach chodzić chcę!
    jak ma idolka Sara że hej !!!
    Na bloga tego zaglądam zawsze i gdy widzę post od razu zabieram się za czytanie i już mi milej mija dzień !

    OdpowiedzUsuń
  8. A więc tak, chciałabym mieć te piękne czerwone szpilki gdyż:

    - marzę o takich chyba od zawsze ponieważ są esencją kobiecości
    - dodadzą mi kilka centymetrów co przy moich 165cm jest dla mnie bardzo istotne
    - na pewno dodadzą mi dużo pewności siebie
    - być może pomogą mi w zdobyciu serca pewnego cudownego pana :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze no! Co ja będę pisać POTRZEBUJĘ gdyż nie mam żadnych ŻADNYCH szpileczek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja szafa aż rodziawiła drzwi gdy je zobaczyła! Moja córka stwierdziła - Mama! Pilki!
    Moje nogi mową ciała zawołały - DOOOOOOO NAAAAAAS!
    A ja - hmmm- chyba mój mąż ma konkurencję,bo się zakochałam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Siedzę sobie, piję cole,
    chociaż w sumie fantę wolę.
    Na blogspocie sama nuda,
    myślę ; może w konkursie mi się uda!
    Tylko rymowankę wymyślić trzeba,
    A mi do poezji jak stąd do nieba..
    Więc poważnie odpowiem na pytanie,
    szkoda, że nie pytają co jem na śniadanie :(
    Więc dlaczego na buty zasługuję ?
    Ojej najpierw na fejsie zalajkuję .
    Czas na Buty, Miss Ferriera,
    zaraz czeka mnie kariera!
    Dlaczego chce mieć te cuda?
    Bo wtedy mi się wszystko uda:)
    Pójdę w nich na zakupy,
    Ciuszków będę miała pół chałupy:)
    Bo będę wysoka
    i wszystkie sklepowe półki będą w zasięgu mojego oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne są ale ja się nie zgłosze ;d

    zapraszam na bloga koleżanki :
    colortopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie będę tutaj pisać wierszy czy poematów, tylko uderzę szczerze. :D Mam butofilię. Naprawdę, co tydzień potrafię sobie wymyślić nowy rodzaj (botki, kozaki, oficerki czy inne) butów, które muszę koniecznie i szybko nabyć. Najlepiej dobrej firmy, a jeszcze lepiej, jak będą np ze skóry. Co jest ogromną wadą tejże manii? To, że mam skromny budżet, jak to maturzystka i mój portfel wciąż świeci pustkami. :D Ochoczo wspieram wszystkie sklepy i firmy, więc w końcu chciałabym dostać coś od butosfery bez potrzeby wydawania grubej kasy na to. :) Poza tym, buty grają w moich blogowych stylizacjach ogromną rolę i staram się co jakiś czas prezentować stylizację z nowymi. :)) A, jeszcze chciałam dodać, że niestety pewnie wkrótce znowu sobie wymyślę jakieś nowe buty, bo za 7 miesięcy piszę maturę i do tegoż egzaminu też trzeba przydreptać w czymś fajnym. :D Dlatego to właśnie ja zasługuję na ten bon, bo wydaję fortunę na buty, więc chciałabym wreszcie, żeby buty same do mnie przyszły. :D Pomóż mi odciążyć mój portfel. :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szpilki,balerinki czy sandały,
    wszystkie butki by mi się przydały.
    Buty me myśli zaprzątają,
    chwili spokoju mi nie dają.
    Tak ich pragnę ponad życie,
    przyznam się do tego skrycie.
    Miejsca w mojej szafie nie brakuje,
    chętnie nowe buty zaadoptuje.
    Na pewno u mnie będą szczęśliwe,
    są to fakty niewątpliwe.
    Moje nogi także się buntują,
    nowego obuwia potrzebują.
    Chcą atrakcyjnie się prezentować,
    by cała ulicę zawojować.
    Chcę by ich marzenia się spełniły,
    na pewno wtedy szczęśliwe by były.
    W imieniu mej szafy i stóp apeluje,
    ja rozpaczliwie nowych butów potrzebuje!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zasługuję na nowe buty, ponieważ jestem młodą i biedną studentką :D co niestety kłóci się z moim butoholizmem ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. a może taki prezencik na urodziny? :)
    madzia71a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Szpilki kochane z lacku, latekstu czy skóry
    Będę chodzić z wami przez doliny i góry
    Będę chodzić z wami parami za rzeką
    Muszę was mieć żebym mogła zajść daleko
    Szpilki kochane dobre na radości i troski
    Będę chodzić w was lepiej niz Robert Korzeniowski
    Będę o was dbać, pielęgnować i kochać
    Nigdy nie będę mieć na was focha
    Zabiorę was na przyjęcie, na randkę, do kina
    Wiem, że o was marzy każda dziewczyna
    Wiem, że o was marzy każda kobieta
    Szpilki, to jest to co działa na każdego faceta
    Jesteście sexy, hot, poprostu naj
    Mam was sto, a chcę mieć tysiac par:)


    martamiklewska@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego powinnam otrzymać te buty zaraz się dowiecie
    Bo będą ze mną chodzić w najpiękniejsze miejsca na świecie
    Dlatego, że kocham buty będę o nie dbała na pewno
    Będę je traktować po królewsku bo jestem królewną

    jeszcze jeden :p

    OdpowiedzUsuń
  19. haha wierszyki to nie w moim stylu;p.
    raczej nie biorę udziału w konkursach, ale że prowadzisz tak fajnego bloga...

    hmmm. Szpilki szczególnie czerwone największą bronią kobiety;p. Czerwony to seksapil, a czerwony wywyższony to coś czego nie da się opisać;p. Szpilki ukazują drapiezność kobiety, jej zmysłowość, jej charakter;). Nie ważne gdzie i jak, ważne żeby kobieta czuła się w swoich butach pewnie, jak najważniejsza osoba świata, jak księżniczka. w końcu szpilki są głównym atrybutem kobiety, a czerwone szpilki... coś niesamowitego;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamykam oczy i już wiem
    jakim kolorem wypełni się sen
    W ciemniej ulicy czerwony błysk-
    Ktoś tędy przeszedł, ktoś tutaj był.
    Wciąż jeszcze słychać echo kroków-
    Stukot obcasów na czarnym bruku

    Mokrą ulicą osnutą nocą
    Gonię niesiony wiatrem stuk
    nade mną gwiazdy tylko migocą
    pode mną lśni tylko mokry bruk

    Nagle wszystko przerywa cisza,
    a na ulicy leży but-
    Czerwona szpilka- to musi być sen
    Czerwone szpilki- ja dobrze wiem...
    Czerwone szpilki- to był by cud

    I zrywam się w nocy- wyrwana ze snu
    I zrywam się z oczami mokrymi od łez
    I tylko jedna myśl została mi za snu-
    Że człowiek zawsze pragnie tego
    Czego normalnie nie może mieć.

    ...No chyba że wygra konkurs Czas na buty i Miss Ferreiry ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te buciki bardzo mi się podobają,
    bo na nodze ładnie wyglądają
    I pantofle i bambosze
    Bardzo chętnie wszystkie nosze
    Szpileczki jak malowane
    będzie sie w nich chodzić doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szpilki- drapieżny dowód na to, że kobieta jest niebezpieczna;)).
    Każdego ranka my kobiety stroimy się dla facetów. Nie ważne jaką miniówkę założymy, jak zaprezentujemy się w obcisłej bluzce, mężczyzna zwróci uwagę tylko na nie... szpilki, zmysłowo czerwone,odważne, w których noga wygląda niezwykle kusząco. Można przejżeć kobietę właśnie po jej butach;)).
    Dlaczego ? hmmm. bo staram się zwrócić jego uwagę i tylko w szpilkach jest nadzieja;).

    WGlll. bardzo fajny blog! dodaję do obserwowanych;)).

    OdpowiedzUsuń
  23. Nowy konkurs się zaczyna.
    Wygrać butki może jedna dziewczyna.
    Czy to szpilki, czy to glany-
    Każdy but jest uwielbiany.
    W szpilkach chodzić mi nie wolno.
    Mnie by botki się przydały.
    Tak na jesień i na mrozy.
    Czas Na buty drogie panie.
    Na cieplutkie i niziutkie.
    :)

    ewelina.leszno@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Adresat: Miss Ferreira

    Każda kobieta ma słabość do butów. Na pewno wiesz to po sobie. Uzależnienie od szpilek, botków, koturn, balerinek, czółenek.. Kobieca psychika kryje wiele zakamarków(swoją drogą, ciekawy temat na pracę magisterską-uzależnienie kobiet).
    Osobiście wybrałabym szpilki na platformie w kolorze nude, z racji ponadczasowego, eleganckiego wyglądu i optycznemu wydłużeniu nóg.

    Jednak nie kolor gra największą rolę-
    tenisówkami się nie zadowolę.
    Atrybutem kobiecości jest wysoki obcas
    i zawsze nim będzie- ponad czas.

    Gdy widzę elegancko ubraną,
    w idealnie skrojonej sukni kobietę,
    (mimo, że przepadam za swoim facetem!)
    pożądam jej butów- nie ciała czy stroju,
    takie to mechanizmy władają moją dolą.

    Kończąc swój wywód, droga blogerko,
    przychyl swe serce do mego ustępu
    i czynem chwalebnym skuś się nagrodzić
    tych kilka słów na życia osłodę.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno, dawno temu, w odległej krainie
    na bardzo rozległej równinie
    mieszkała mała Misiułeczka
    co bardzo lubila ciasteczka,
    a że bardzo daleko byl sklep z czasteczkami
    musiała sie pozegnac z wieloma butami.
    Parę, za parą wciąż wciąż kupowała
    ale każda szybko sie scierała.
    Już nie wiedziała co robić, ciągle płakała
    w co raz glebszy smutek zapadała.
    Wtem mysl zbawienna ją oswieciła
    Szybko komputer swój odpalilła
    i blog miss Ferreiry odwiedziła.
    Patrzy i oczom nie wierzy;
    jej marzenia są bliskie spełnienia
    tylko wierszyk napisac należy!
    czasn na buty zaobaczyła
    i buzia jej sie rozpromieniła
    zapomniała o ciasteczkach-
    kalorycznych bombeczkach.
    Wysnione buty ujrzała
    i wnet zrozumiała,
    że prawdziwie je pokochała. :)
    - MarBar

    OdpowiedzUsuń
  26. Jako, że mam 21 lat, a w skład nagrody wchodzą dwa buty czyli para, wypiszę 42 powody (21 na prawy i 21 na lewy bucik ;)), dlaczego na nie zasługuję :) Zasługuję na te butki bo są:

    1. Piękne
    2. Cudowne
    3. Gustowne
    4. Wyjątkowe
    5. Modne
    6. Wysokie
    7. Hipnotyzujące
    8. Niezastąpione
    9. Twarzowe
    10. Eleganckie
    11. Interesujące
    12. Oryginalne
    13. Urzekające
    14. Zjawiskowe
    15. Bajeczne
    16. Atrakcyjne
    17. Kobiece
    18. Rewelacyjne
    19. Urocze
    20. Stabilne
    21. Pasujące do mnie
    22. Niebanalne
    23. Wzbudzające zainteresowanie
    24. Boskie
    25. Idealne
    26. Solidne
    27. Nowoczesne
    28. Najlepsze!
    29. Seksowne
    30. Przydatne
    31. Ciekawe
    32. Czarujące
    33. Magiczne
    34. Zapierające dech
    35. Niesamowite
    36. Ładne
    37. Śliczne
    38. Kuszące
    39. Niezbędne
    40. Olśniewające
    41. Zmysłowe
    42. Powabne

    Mam nadzieję że te 42 powody wystarczą by udowodnić i przekonać, że powinny być moje! :))


    Pozdrawiam i całuję :)!
    Ola - olulunia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Butki, buciczki, buciki...
    Ja wszystkie Was....
    Nosić Chcę! :)
    Jak magnes przyciągacie mnie,
    szczególnie te, które mogę mieć!
    Ozdabiać swe stópki nimi chce,
    niech patrzą na mnie z podziwem zazdrosne koleżanki..
    bo buciki me, urzekają je:)

    zuziajanosz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne szpileczki ,
    dla superowej dzieweczki.
    Czerwone i modne ,
    do mojej kolekcji podobne. Bardzo bym je chciała , abym pięknie w nich wyglądała.
    Będę zaszczycona,
    a zarazem mocno zadowolona.
    Wygrając buciki ,
    w nich będę mogła chodzić po kosmetyki.
    Wszyscy zazdrościć mi będą z daleka ,
    a ja będę udawała ,
    że ktoś na mnie czeka.


    przepisałam od nowa , żeby było czytalniej mój adres e mail : to dani18-97@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. KWINTESENCJĄ KOBIECOŚCI
    SĄ OGNIŚCIE CZERWONE
    PLATFORMY LŚNIĄCE!

    ~

    Sometimes i look into the wordrobe,
    i see some boots, trousers or blouses.
    But something isn't in wordrobe myself.
    Because in her it isn't HEELS RED!

    DLACZEGO JA?:)
    Pewnie nie wykażę się zbytnią oryginalnością, jeśli powiem iż pragnę tych butów, są moim marzeniem, MARZENIEM! Postaram się je nosić w innych stylizacjach niż ty,ale bardzo korzystnie wyglądają w twoich,LIZUSEK*.*

    WYBIERZ MNIE! *PROSI*

    OdpowiedzUsuń
  30. się starają dziewczyny widzę, prozy nie prozy, wiersze i inne cudawianki:)
    mail : buuukaxd@yahoo.com

    Tak "po polsku" buty by się przydały do kościoła;) no i ewentualnie aby prodziekan czasem nie krzyczał, może takie buty przyciągną jego uwagę, koniecznie czerwone koniecznie! trzeba czasem podrasować swój outfit.
    Akcesoria czerwone są ? są! tylko butów takowych brak;/

    Konkurs jest fajny tylko jest jak toto lotek.. trudno być tą "jedyną"... ehhh...

    Powodzenia dziewczyny może wam się uda...;) życzę;*

    P.s. fajny blog, podoba mi się, b ędę tu częściej zaglądać.... ale bym chciała żebyś parę swoich kreacji wystawiła na all.... <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej! Jak to możliwe, że nie znalazłam Cię wcześniej :-.O
    Jesteś jak kolorowy ptak! Wow! :-.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Panna Sara, choć blondynka,
    Wymyśliła konkurs nowy,
    Bardzo sprytna to dziewczynka,
    jest on całkiem odlotowy.
    Lektura to dla niej do poduszki,
    więc wysilcie dziewczyny móżdżki.
    Ja, ze swojej strony pragnę tylko dodać,
    jako młoda, solidarna mama,
    że marzę, aby szpile sobie nowe zapodać
    i nie chodzić tylko w kapciach od rana.
    Panno Saro wybierz MNIE
    szpile bardzo wygrać chce,
    powodów długa lista..
    -zupełnie oczywista:
    Bom biedna,
    Bo zimno,
    Bo lato całkiem było niegorące,
    Bom kobieta po porodzie, życiem styrana,
    Chcę na wiosnę wyjść w tych szpilach na słońce.
    Więc, aby mamą, jak Ty być na sto dwa,
    Uważam ,że buty powinnam wygrać JA.

    Zastrzegam prawa autorskie
    senkju
    Maciaga

    OdpowiedzUsuń
  33. Raz i klik
    strona się wyłania
    dwa i mik
    konkurs godny grania.
    Buty, to więcej niż pasja
    delikatne
    kocha każda kobieta - to racja
    bajeczne
    są wszystkie, nigdy nam nie mało
    ekstrawaganckie
    nic na przeszkodzie nie będzie mi stało
    eleganckie
    dlatego wysilam mój umysł
    jeszcze snem spowity
    by wiersz mój zabłysł
    i był wyśmienity
    czemu wygrać mam ja?
    bo szafie mej brakuję
    wiem że na to zasługuję
    butów pary jeszcze jednej
    po co ?
    by było jeszcze modniej!

    irminapaczek@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. super!kisses

    www.cailinplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. nie chcę szpilek tylko ten bon na jakieś inne fajne buty!
    Marzę o wygranej dlatego, że jeszcze w życiu nic nie wygrałam, a próbuję prawie od zawsze, wiem, że teraz też nie wygram ;(, ale zawsze można próbować :) i to się liczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie potrafię pisać wierszy, więc żadnego nie można się po mnie spodziewać. Ale dlaczego miałabym nie spróbować?
    Jak każda kobieta, uwielbiam kolekcjonować tyle różnych bucików, by zawsze móc znaleźć coś dla siebie. Nie ważne, że nie mieszczą powoli nie mieszczą się w naszych szafach, bo przecież buty muszą być! Czerwone szpilki na pewną są miłością wielu kobiet, więc dlaczego nie mieć ich właśnie dla siebie? Dopełnią przecież każdą stylizację, nawet gdyby była to piżama, w ich towarzystwie stałaby się najpiękniejszą kreacją, która mogłaby dorównać pięknej czerwonej róży, która ma kolce, a buty szpiczasty obcasik, który można do nich porównać. Mimo iż czerwone szpilki przemawiają do mnie 24 godziny na dobę, nie ważne jak bardzo są zajęte, wiem, że to jednak inne buty z tego sklepu chciałabym powitać w swojej szafie. A jednym z najpiękniejszych prezentów dla kobiet są pewnie buty, które dostało się z tak wielką zniżką. Już wyobrażam sobie jesień, zimę, wiosnę, którą spędzę biegając w pięknych i wygodnych bucikach po śniegu i w deszczu, bo żadna, nawet najgorsza pogoda im nie straszna. Każda nóżka będzie w nich świetnie wyglądała i nie straszna będzie pogoda.
    Już nawet wyobrażam siebie spacerującą chodnikiem w Londynie, w Paryżu, a nawet w Nowym Yorku z pięknymi bucikami ze strony czasnabuty, które sprawią, że przyciągnę spojrzenia przechodniów w pobliżu. A może to właśnie one pomogą spełnić moje marzenia, bo z tak pięknymi butami na nogach nie będzie nic straszne, nawet te "idealnie proste" chodniki w Polsce, na których można sobie w szpilkach nogi połamać.
    Butki, które wypatrzyłam na stronie z pomiędzy milionów innych cudów, sprawiły, że po prostu się w nich zakochałam. Jeśli jest możliwe zabicie dla butów, właśnie dla nich byłabym gotowa. Więc może lepiej nie ryzykować? :) Żartuję, pewnie nie dałabym rady. Choć muszę przyznać, że buciki są po prostu: cudne, piękne, cieplutkie, urzekające, magiczne, na pewno wygodne, aż dech w piersiach zapierające, idealne, pewnie wodoodporne, nie bojące się żadnej pogody, czarujące, rozkochujące... Wprost idealne!
    Mam nadzieję, że aż tak Ciebie przekonam, że mimo iż nie czerwone szpilki skradły mi serce, warto to właśnie mi będzie podarować ten piękny kuponik, na piękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rozpieszczasz Nas z tymi konkursami;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zamykam oczy i już wiem
    jakim kolorem wypełni się sen
    W ciemniej ulicy czerwony błysk-
    Ktoś tędy przeszedł, ktoś tutaj był.
    Wciąż jeszcze słychać echo kroków-
    Stukot obcasów na czarnym bruku

    Mokrą ulicą osnutą nocą
    Gonię niesiony wiatrem stuk
    nade mną gwiazdy tylko migocą
    pode mną lśni tylko mokry bruk

    Nagle wszystko przerywa cisza,
    a na ulicy leży but-
    Czerwona szpilka- to musi być sen
    Czerwone szpilki- ja dobrze wiem...
    Czerwone szpilki- to był by cud

    I zrywam się w nocy- wyrwana ze snu
    I zrywam się z oczami mokrymi od łez
    I tylko jedna myśl została mi za snu-
    Że człowiek zawsze pragnie tego
    Czego normalnie nie może mieć.

    ...No chyba że wygra konkurs Czas na buty i Miss Ferreiry ;)

    benia_tr@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  39. Szpilek potrzebuję i bardzo je miłuje.
    Śnią mi się nocami i zaprzątają myśli dniami.
    Jednak budżet nie pozwala by trafiła do mnie jakaś para.
    Oby konkurs mi w tym pomógł by szpilki trafiły do mojego domu.
    Będą dla mnie drugą parą stóp aż nadejdzie wielki lód.
    Potem poczekają w szafie aż znów będa mogły lśnić w blasku słońca pod niebo mnie wzbić.
    W srogą zimę jednak wezme je by nie były smutne, nie.
    Pójdą ze mną na sylwestra, zrobią w życie nowy krok witając nowy rok.
    Potem pójdą na studniówkę by podkreślić mą miniówkę.
    Ich subtelność, klasa szyk zrobią ze mnie gwiazdę w mig.

    Dodadzą mi pewności siebie bym poczuła się jak w niebie.
    Szarą myszką nie będę już, gdyż w szpilkach pozostanie po niej tylko kurz.

    vivx@tlen.pl

    P.S Jak sprawdzasz czy ktoś wypełnił warunki konkursu i polubił Cie na facebooku? Poprzez @ jakoś? Mam nadzieję, że nie bo ja podaje innego meila, niż ten na którego mam facebooka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Raz zasłyszano przypowieść taką
    z dziewczęciem szlachetnym, ze szpilką i draką.

    Szczególną scysję, pyskówkę wszczęto
    Kto zaczął? - Cisza. Szczękościsk zamętu.

    Chyże trzewiki szczęścia szukały
    o szczupłej stopie szlachcianki szeptały.

    Dziewczę szalone w sąsiedztwie mieszało
    sztuki szykownych szpilek nie znało.

    Wtem słychać szmer, stuk szpica o szosę,
    Złowieszcze szpilki vs. stopy bose!

    Dziewczyna pyskata wrzeszczy w niebogłosy
    - W takim szpikulcu nie przejdę szosy!

    Jednakże przeszła nie raz i nie sześć
    o ślicznych trzewikach rozniosła wieść.

    Możesz się wzbraniać, sprzeczać, szamotać
    i tak cię szpilki mogą omotać!

    Kupisz szpikulce, idziesz za ciosem,
    przetartym kobiet podążasz losem.

    Żeby nie przerwać szczęśliwej passy
    za nowe szpilki wiersz piszę własny...

    OdpowiedzUsuń
  41. studiuję polonistykę, więc wierszy pisać nie będę, bo by mi było wstyd przed prawdziwymi poetkami! więc napiszę prozą, dlaczego te buty powinny dotrzeć do mnie. ja nie mam czasu iść na zakupy, bo muszę czytać lektury (duuuużo wierszy). ale muszę mieć też te szpilki, by przełamywać stereotyp nudnej i nieładnej pani od polskiego! poza tym za tydzień urodziny ma mój chłopak (ja w tych szpilkach najlepszym prezentem dla niego), a za dwa tygodnie ja mam urodziny (ja w tych szpilkach najlepszym prezentem dla siebie). zrób nam prezent, miss ferreiro!

    Ola
    ola.jarynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. chciałam napisać kolejny wierszyk, żeby zwiększyć swoje szanse, bo konkurencja widzę kwitnie, ale cholerka zdałam sobie sprawę, że to nie jest konkurs literacki, a konkurs na najlepsze uzasadnienie. oto ono: w odróżnieniu do Was szanowne koleżanki- nie mam bloga, co zmniejsza moje szanse na podobne dary od losu. po drugie nigdy w życiu nic nie wygrałam - nawet patyczki od big milków zawsze były przeciwko mnie, co dopiero jakieś maszyny losujące. po trzecie - nie mam czasu na chodzenie po sklepach od kiedy jestem mamą, więc internet mnie ratuje. a po ostatnie - nie mam butów na zimę i te rockmeńskie z kolejnego posta mnie mega przekonują. JESTEM W POTRZEBIE! PLIIIIIIIIIISSSSSSSSS
    buziaki dla szefowej
    maciaga

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam !
    Po długich przemyśleniach stwierdziłam że choć moje szanse nie są wielkie bo aktualnie nie prowadzę żadnego modowego bloga ani też nie udzielam się zbyt często, ale muszę powiedzieć że z wielkim ZACHWYTEM śledzę Twój blog i stylizacje - nie mówiąc o butach. Masz tak cudowne buty że nie mam słów.
    Od zawsze KOCHAM KOCHAM KOCHAM BUTY!
    I cóż więcej mówić. Jedna taka parka a radość uffff na długo xD
    Pozdrawiam serdecznie!;*
    Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem sobie Bryniaczek,
    przydałby mi się kozaczek.
    Czas na buty przyszedł już,
    bez zimówek ani rusz!
    Bo pogoda dla nas sroga
    a bez buta zimna noga.
    Marzę bardzo o tym bonie,
    już zacieram swoje dłonie.
    Mam nadzieję, że się uda
    i zakupię jakieś cuda.
    Jestem skromna i nieśmiała
    ale gdybym JA wygrała
    wszystkich bym wycałowała.
    Babcię, dziadka i sąsiada,
    chyba bym ze szczęścia padła.
    Tak więc muszę przyznać drogie damy:
    Kocham szpilki i sandały,
    jakieś botki by się zdały.
    Miss Ferreira uwielbiam Cię!
    Pomóż ogrzać stopy me,
    proszę, błagam - wybierz MNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ach butki kochane
    Gdybyście były mi dane
    Kochałabym was z sił całych
    Pilnowała od zadraśnięć małych
    Uwielbiała jak Hugh Jackmana
    Chuchała i dmuchała od rana
    Nie rozstawałabym się z wami
    Pilnowała dniami i nocami
    Uważała z wysokimi obcasami
    Nosiła z wszystkimi ubrankami
    Bo w mojej kolekcji nigdy nie było
    Tak pięknych butków a byłoby miło
    Może lepiej bym przeżyła urodziny
    Bo trzydzieste już tak bardzo się zbliżyły
    Czuję,że szybko się starzeję
    Na myśl o trzydziestce mdleję
    A to już za miesiąc, tuż, tuż
    "Może nowe buciki włóż?"
    Oj cudowny prezent by to był
    Moją depresję obrócił w pył
    I odmłodziłabym sie troszeczkę
    Fantastycznymi bucikami na szpileczce.

    Joanna
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej Kochani!
    Piękne buty, piękna para o nie walka wyrównana. Kolor krwisty żądny walki, cóż się dziwić drogie panie.Bajeczne buciki. Coś o ty wiem ;)
    Nowa para butów może całkowicie odmienić Twoje życie.
    Kopciuszek

    OdpowiedzUsuń
  47. Miło mi było ułożyć kilka wierszy :).


    Gdybym miała szpilki te,
    Pokazałabym Wam je,
    Zobaczyłybyście mnie,
    Zapytałybyście „gdzie?”
    Powiedziałabym Wam, że
    Wygrałam je w konkursie!


    Butów często mało nam,
    Zawsze się bardzo staram
    Dopasować ładnie je,
    Aby było genialnie!


    Gdyby nie te buty dwa,
    Noga by mnie bolała,
    Bo te stare niewygodne,
    A do tego już nie modne!


    Szesnasty już w niedzielę,
    Może się rozweselę,
    Gdy dostanę buty te
    W cudownym prezencie!


    Idę sobie przez las,
    Na nogach mając was.
    I nie straszne mi nic
    Do kałuży hop, kic.
    Idę sobie wesoło,
    Ze śmiechem tańcząc wkoło!


    Idę na dwór, jest już jesień,
    Co nam jesień przyniesie?
    Może buty piękne dwa,
    Aby noga nie zmarzła,
    Ulicę rozweselające
    Po niej wesoło skaczące!
    Zgrabne, ładne, kolorowe
    A do tego jeszcze nowe!


    Miss Ferreira konkurs ma,
    Właśnie go ogłosiła.
    Trzeba zatem spróbować
    Aby szpileczki wygrać
    Lecz na razie piszę wiersz,
    Bo na buty mam już chęć!
    „Czas na buty” szpilki ma,
    Może prezent jakiś da!


    W internetowym sklepie spotkałam coś pięknego!
    Buty cudne, dla mnie, ale nie dla niego!
    On nie kupi mi ich, bo
    Ciągle mówi „za drogo”
    Ale ja je muszę mieć,
    Nie chcę wyglądać jak śmieć!


    Miss Ferreira konkurs ma,
    Może wygrać się uda!
    Kocham buty, całą modę,
    Mam tu ogromną swobodę,
    Więc próbuje, cały czas.
    Mówią mi „Ty ciągle grasz”
    Lecz ja wcale nie mam dość,
    Znowu mówi jakiś gość
    „Ale ładnie wyglądasz,
    Może numer mi swój dasz?”


    Buty, buty, buty,
    Inspiracją są jak nuty.
    Dzięki nim chodzę tu,
    Nie wydając złotych stu
    Na następną taksówkę,
    I kupuję parę tę,
    I znowu kombinuję,
    Co dziś do nich założę!
    Aby prezentować się
    Tak jak naprawdę lubię!
    A że lubię ładnie, więc
    Na te buciki mam chęć!


    Szpilki, szpileczki,
    Myślę o nich do poduszeczki.
    Gdy na sobie szpilki mam,
    Oh… co ja za nie dam!
    Znów zaczynam marzyć,
    Co się może wydarzyć,
    Chmury są już całkiem blisko,
    Wcale nie jest tutaj ślisko,
    Lecz wysoko jestem już
    Niebo mam nad sobą tuż!


    Były sobie szpilki dwie,
    Co stały na wystawie.
    I kusiły nogi te,
    Tak właśnie jak to zwykle.
    Lecz przecena była na nie,
    Więc ledwo zjadłam śniadanie,
    By je kupić, właśnie te
    O nich już dawno marzę.
    Idę, patrzę, a tu co?
    A tu teraz jest pusto!
    Co ja zrobię teraz, no?
    Kto je zabrał, kto, kto, kto?
    Jest tylko jedna nadzieja,
    Że zlituje się Miss Ferreira!


    Całkiem niedawno zaczęłam,
    Na mym blogu się udzielam.
    Stylizacji żadnej nie mam,
    Ale chętnie Wam ją dam!
    Potrzebuje tylko butów,
    Je założyć jestem gotów,
    By pokazać się w nich Wam,
    Świat mody ciągle badam!
    Tu sukienka, tam koszula,
    Nie wyglądam jak brzydula,
    Mam tu czerwony kubrak
    Butów mi już tylko brak!


    Tyle sklepów jest wokoło,
    Zataczam wokół nich koło.
    Nic w butikach ciekawego,
    Nic nie kusi gustu mego.
    Znowu wracam z niczym więc
    Na inne buty mam chęć!
    W internecie ich poszukam
    Może coś tutaj wyszukam.
    Patrzę, czytam, wchodzę tu,
    Przystąpię do konkursu!
    Trzeba kreatywnym być,
    Aby szpileczki nabyć!
    Oby ma twórczość ta,
    Na coś mi się przydała.


    Dlaczego ja? To oczywiste…
    Podarowanie mi bonu na zakup butów będzie świetną reklamą dla sklepu. Wiecznie słyszę od koleżanek, lub całkiem obcych osób komplementy dotyczące stroju, dziewczyny z zachwytem ciągle pytają gdzie zakupiłam daną rzecz. Chodząc po ulicach Lublina w nowych, pięknych szpilkach na pewno będę inspiracją dla innych, w szczególności dla wspomnianych znajomych. Jako osoba świadoma wymagań, jakie stawia tego typu obuwie użytkowniczkom, mogę bez cienia wątpliwości zapewnić, że będę godnie reprezentować sklep „Czas na buty”. Obuwie traktuję szczególnie, bardzo o nie dbam, ono podkreśla mój styl. Uważam za niezbędne skomponować swój ubiór wykorzystując w nim taki niezwykle istotny element jak szpilki z oferty „Czasu na buty”. Już dawno nauczyłam się chodzić w butach na wysokich obcasach, nierówne podłoże nie jest problemem.
    Do zobaczenia więc na lubelskim deptaku – z wysoka będziemy podziwiać staromiejską panoramę :).

    OdpowiedzUsuń
  48. trzeci i ostatni mój wpis. bo jesli to Cię nie przekona, to nie wiem co może. dziś jest pierwsza rocznica mojego ślubu :) chcesz mi dać prezent?
    maciaga

    OdpowiedzUsuń
  49. Zasługuję na buty, gdyż chciałabym poczuć się pewna siebie, poczuć się seksowna w każdym momencie, gdy założę je na siebie. Dobrze byłoby wygrać, gdyż mam ogromny wybór i zdecydowałabym się na te butki, które określą mój styl, upiększą mnie oraz uczynią choć na moment szczęśliwą!

    anikirax@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Czemu miałabym wygrać ja...hmmm....z kilku powodów:
    1. bo one buty do mnie mówią..."Bierz mnie" i ja je wszystkie przygarnąć chce co by na półce stać nie musiały a moje nogi pięknie przyozdabiały
    2. Bo szpilki dodają grzecznym dziewczynom pazur a nie grzecznym diabelskiego błysku w oku..więc chce najpierw pazur a później błysk w oku:)
    3. Bo lubię oglądać świat z wysokości...niebotycznie długich nóg, których niestety nie mam ale dzięki szpileczkom mieć mogę...wtedy mam poczucie, że świat należy do mnie:)
    4. Bo każda kobieta zasługuje na kolejną naprę butów...a ponieważ każda to i ja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam wszystkim za czas i komentarze!

Udostępnij!